marți, 23 septembrie 2014

Ştiu că tu eşti în spatele pozelor celebre,
Îţi simt fragilitatea prin tot Facebook-ul
Şi teama de a posta ceva la poemele mele,
Lasă orgoliul la o parte şi dă-mi un like!

Nu mai cocheta atât de mult cu anonimatul,
Te pot trăda ID-ul, felul în care taci,
Şi poza mea de profil impregnată pe laptopul tău,
Nu te încăpăţăna şi dă-mi un like!

Mai ai mult de gând să numeri share-urile
Cu gândul că, totuşi, nu vrei să mă împarţi cu nimeni,
Nu ar fi mai simplu să ne citim direct unul pe altul
Să devenim facebookinişti, hai dă-mi un like!

Sângele fierbinte şi dorinţele te dau de gol,
Vrei să intri în competiţie cu mine
Postezi animăluţe, părinţi, flori, fraţi, filme, nepoţi, femei,
Mai bine lasă concurenţa şi dă-mi un like!

Ştiu că adormi cu laptopul în braţe
Linia feţei, profilul de zeiţă modernă, coada ochiului
Toate se imprimă şi sunt trimise Internetului,
Lumea ştie de acum cine eşti, dă-mi un like!

Te-am făcut celebră fără să faci nimic,
Administratorii te vor memora după chip,
Ai putea fi fără mişto “Venus din Facebook”
Ţi s-a împlinit visul, hai dă-mi un like!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu