marți, 23 septembrie 2014

Declaratie...

Am închiriat lumea pentru tine.
Poţi să te plimbi în voie prin ea,
am contract pe termen nelimitat,
iar într-o bună zi, avem opţiunea asta,
o putem cumpăra.

Am închiriat lumea pentru tine
și mare lucru n-ar mai fi de făcut.
Poate doar să transmiţi din când în când,
de la faţa locului ultimele evenimente,
știrile de ultimă oră,
în direct și-n exclusivitate,
la o oră de maximă audienţă,
în prime-time, toate luminile
și toate umbrele ei ieșite din comun, senzaţionale.

 


Am închiriat lumea pentru tine,
poartă-te frumos cu ea,
trateaz-o ca pe o proprietate,
nu ca pe o mansardă închiriată pe nimic.
Nu te gândi la ea ca la o locuinţă provizorie,
există mari șanse să locuim definitiv în ea.

Am închiriat lumea pentru tine
și ar fi bine să nu-i schimbi încuietorile,
yalele, de la bun început.
Mai întâi dă-i cu var, văruiește-o pe toată în alb
și las-o așa o vreme, să se usuce.
Am închiriat lumea pentru tine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu