luni, 10 noiembrie 2014

Perfect ca sa imi dau toata viata cuiva…

Mi-a spus mama:

Sa nu iubesti nici un barbat mai mult decit el pe tine…te vei distruge in interior si vei vedea fericirea doar prin el…iar cand el va pleaca nu o sa iti gasesti locul in lume…
dar l-am iubit mama…si nu imi pare rau, m-a invatat sa fiu femeie…si nu a luat fericirea cu el…a lasat-o in mine undeva…

Sa raman virgina pana ma casatoresc ca sa castig respectul barbatului…
dar mama stiu atit de multe femei casatorite cu primul barbat… nerespectate, neiubite, triste si nefericite..

Sa nu tintesc prea sus ca sa nu fiu dezamagita…
dar mama am tintit sus si am ajuns sus…si cand esti sus descoperi ca universul e infinit si poti ajunge si mai sus…ca poti sa fii tot ceea ce vrei sa fii daca tintesti cat mai sus si dai clasa in tot ceea ce faci…


Sa nu ma culc cu un barbat daca nu am motive deosebit de importante…
dar mama…sunt atatea motive pentru a face dragoste…si toate sunt importante…
si-apoi mama, tu stii ca nu pot fi cu cineva daca nu am sentimente…


Sa ma casatoresc pana la 25 de ani…
dar mama imi iubesc viata si vreau sa ma casatoresc pentru totdeauna si trebuie sa il gasesc pe DL Perfect ca sa imi dau toata viata cuiva…si crede-ma e a naibii de complicat…




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu