joi, 6 noiembrie 2014

Prea putin spus "Te iubesc" un fel de...Cam asa ceva este Dumnezeu

... imi e dor de o despartire fara explicatii inutile
un fel de : „ne mai vedem prin viata asta, poate de sarbatori, cine stie…”
punct.
apoi, sa ma imbat prin crama lui don’ Titi, sa cinstesc necunoscuti
dimineata sa ma asculte fascinati cum le povestesc despre tine, apoi sa-l pocnesc pe ala de a zis :
„…da-o dracu’ de proasta!”
imi e dor sa te mint privindu-te in ochi cu cel mai inocent zambet posibil
sa-ti spun : „esti singura femeie din viata asta, poate ne casatorim, cine stie…”
apoi, sa te insel cu cea mai buna prietena a ta chiar de ziua ei
dimineata sa ma asculte fascinata cum ii povestesc despre tine
apoi sa-i soptesc la ureche:
„…esti o curva!”
imi e dor sa ma cert cu toata lumea care imi cere explicatii inutile
sa le spun la toti: „habar n-aveti cum se omoara o iubire…”
apoi, sa-mi iau cortul si sa plec la Sambata de Sus sa ma spovedesc
dimineata sa ma asculte fascinati toti popii cum povestesc despre tine
apoi sa le spun :
„…cam asa ceva este Dumnezeu!”
baga-te in gandurile mele dacă ai curaj eu mi-am tarat dragostea 
pana la sfarsit....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu