joi, 26 februarie 2015

Mi-e dor de tine, inceput....


 - N-am bănuit că iarna asta-i lungă
Și pân' la tine sunt atâtea luni
C-aș fi păstrat săruturi să-mi ajungă
Un anotimp întreg, dar cum s-aduni

Atâtea cioburi de secunde sparte
Să construiești din ele un minut?
În fiecare anotimp un marte,
Aș vrea să am, la fel ca la-nceput,

Să simt petala ta catifelată
Pe buzele aprinse de amor,
Să-ți spun iar: ursuleț de ciocolată,
Cât îmi lipsești, azi, mă usuc de dor...

- Păstrez în suflet ultima-nserare
Şi ultimul cuvânt rostit atunci,
Se scriu frenetic ştirile-n ziare,
Se-ncalcă legi şi se emit porunci,

Dar cine poate ţine sub tăcere
Minutu-acela smuls din infinit?
Ţi-aduci aminte ce sărut de miere,
Ce martie văratic ne-a unit?

Departe azi, departe-ntotdeauna,
Te port gravat profund în amintiri,
Opuşi, la fel ca Soarele şi Luna,
Trăim magia unei mari iubiri.

Şi ultimul cuvânt rostit atunci,
Se scriu frenetic ştirile-n ziare,

Se-ncalcă legi şi se emit porunci, Dar cine poate ţine sub tăcere
Minutu-acela smuls din infinit?
Ţi-aduci aminte ce sărut de miere,
Ce martie văratic ne-a unit?

Departe azi, departe-ntotdeauna,
Te port gravat profund în amintiri,
Opuşi, la fel ca Soarele şi Luna,
Trăim magia unei mari iubiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu