joi, 26 februarie 2015

Şi timpul întreabă de tine
- Până şi timpul m-a-ntrebat de tine,
Pe unde te-ai pierdut, prin ce-ntrebări...
Mai cauţi încă slove delicate,
Mai porţi în ochi albastrul unei mări?


Ce să-i răspund, iubite, nu ştiu încă,
Nici eu n-am învăţat să-ţi spun mai stai,
Dar poate înapoi o să te-aducă
Melancolia unei nopţi de mai

Până şi timpul şchioapătă aritmic
Solfegiind arpegii simultan
Când eu îţi scriu un vers pe cerul nopţii
Şi-n visul meu te-aştept să vii, iubirea mea...M


- Lasă deschisă poarta casei tale,
La geam să-mi facă semn un felinar
Și-am să găsesc în miez de noapte-o cale
Să-ți scriu sonete cu magnolii iar.

Când am să bat de două ori la ușă,
Tu să-ți deschizi petalele încet,
Când te sărut pe gleznă, din cenușă,
Culori să facem pentru șevalet.


Cu flacăra ce plânge azi timidă
Iubirii să-i deschidem din nou geana
Ca să-mi astâmpăr arșița avidă
De sânii tăi, frumoasa Rozina!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu