vineri, 2 mai 2014

In gand, in vis si pretutindeni...

Nu te mai privesc la geamul rece si gol, lustruit de vise si pareri, stiu ca nu ai sa mai ajungi sa ne intalnim la mijloc de drumuri...ca de fiecare data mi-a placut sa cred ca sunt asteptata intr-un colt, intr-un colt de suflet tinere domn, plapand si gingas, ca un soim inflacarat ce isi asteapta prada, gata sa fie savurata...lumini si umbre se ascund pe acelasi pervaz pe care ti-ai asternut candva dorintele, scurte precum un fir de ata intrerupt. Mi-e atat de grea rochia impletita pe coapsele goale ce te-asteapta in geamul lustruit de dimineata, nu nu dormeam atunci, eram la capat de drum, asa am hotarat eu, sa fac un drum lung pana la final si tu sa-mi simti pasii de la mijloc de drum, dar nici acolo nu erai, eu te asteptam cu un brat de comori ascunse, de iubire, de sperante, de aceeasi dragoste de mult uitata de tine, te asteptam sa imi pui in par o floare ca sa par frumoasa dar capatul tau de drum se regasea in alt anotimp, la o alta floare ce nu da rod in gradina noastra, te-am asteptat fara trecuturile imperfecte pe care mi-am dorit sa le aduni intr-un pumn si sa le sufli in praf de stele dar a fost un efort mult prea mare pentru a ta floare. Probabil voi adormii aici unde sunt acum, insa dimineata voi sti ca nu ai trecut in coltul geamului sa imi prinzi degetul in palma ta si sa imi soptesti acelasi ,, Te iubesc cel mai mult dintre cel mai mult,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu