marți, 14 octombrie 2014

Gandind cu voce tare...


Când picioarele tale nu mai funcționează, ca le-ai folosit pentru a înainta
Și eu nu te mai pot matura de pe picioarele tale
Gura ta va aminti încă gustul de iubirea mea
Va aparea zâmbet in ochii din obraji
Și dragă, am sa te iubesc până suntem de 70
Și copilul din inima mea ar putea scădea în continuare la fel de greu la 23
 


Și mă gândesc, de modul în care oamenii se încadrează în dragoste în moduri misterioase
Poate că totul face parte dintr-un plan
Oh, as cădea în dragoste cu tine în fiecare zi
Și eu doar vreau să-ți spun că sunt,
Deci, miere acum
 


Ia-mă în brațele tale iubitoare
Sărută-mă sub lumina, de o mie de stele
Puneti capul pe inima mea,

Mă gândesc cu voce tare


Că poate am găsit dragostea acolo unde suntem 
Când părul meu pe overgone şi memoria mea dispare
Și multimile nu-mi amintesc numele meu
Când mâinile mele nu joacă siruri de caractere în acelasi mod
Stiu ca te voi iubi în continuare la fel
Mierea sufletul tău nu va putea îmbătrânii niciodată
Va ramanea mereu verde
Copilul zâmbetului tău va ramanea pentru totdeauna în mintea și memoria mea

Și mă gândesc, de modul în care oamenii se încadrează în dragoste în moduri misterioase
Poate doar o simplă atingere de mână
În timp ce ar continua să facă aceleași greșeli
În speranța că vei înțelege
Dar copilul acum....


Ia-mă în brațele tale iubitoare
Sărută-mă sub lumina, de o mie de stele
Puneti capul pe inima mea,

Mă gândesc cu voce tare


Că poate am găsit dragostea acolo unde suntem
 

Astfel încât copilul acum...
Ia-mă în brațele tale iubitoare
Sărută-mă sub lumina, de o mie de stele
Puneti capul pe inima mea,
Mă gândesc cu voce tare
 


Că poate am găsit dragostea acolo unde suntem 
Că poate am găsit dragostea acolo unde suntem
Oh, poate că am găsit dragostea acolo unde suntem
Și am găsit dragostea acolo unde suntem 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu