joi, 10 aprilie 2014

Te-am iubit deja...

  Te-am iubit deja …te_am_iubit_deja

Nu iti dai seama !

Te-am iubit cand nici nu stiai ca esti a mea.

Te iubeam deja in fiecare dimineata,

Cand abia deschideai ochii si te sarutam in gand !

Ma iubeai deja in toate noptile …

In care palmele mele urmau sa poarte in ele urma sanilor tai !

Te iubeam deja in fiecare sarut usor, abia banuit pe buzele mele

Ma iubeai deja cand imi ardeai sufletul mangaind-dorindu-ma …

Te iubeam deja inainte de a ne intalni prima oara …

Ma iubeai deja inainte de a te iubi prima oara …

Te iubeam ….

Ma iubeai …

Eram un amestec de sentimente – gand, de visare – dorinta …

Erai un amestec de “ma iubesti – te iubesc” ….

Eram un amestec de suflete – visare, de speranta – gand …..

Era un amestec de  NOI …

Ce pacat ca …. ne iubeam si nu ai vrut sa fii a mea ….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu