joi, 24 aprilie 2014

Taina tacerii...

Te iubesc enorm pentru, dragostea cu care imi pronunti numele, pentru linistea ce mi-o asterni in adancul sufletului, pentru toata fericirea ce mi-o daruiesti prin simpla ta prezenta, pentru ca nu-ti cer nimic si nu mi-ai cerut niciodata nimic dar imi oferi totul neconditionat. Te iubesc pentru ca iti place sa ma vezi razand iar atunci cand plang, ma iei in brate, ma strangi la pieptul tau, inchizi zavorul, pui lacate, alungi toata tristetea prin felul tau de a fi si cu un sarut imi  aduni lacrimile, pentru ca iti spun cele mai adanci secrete, fara sa-mi fie teama ca ma vei vedea altfel...cunosti totul, ca un om mare, asa cum imi place mie sa-ti spun, imi cunosti sunetul pasilor, tonalitatea vocii, nu stiu daca vreodata am stiut sa rostesc un cuvant pe care tu sa nu-l fi inteles.

Te iubesc, dragostea mea pentru felul in care imi asterni pe chip zambetele si lacrimile de bucurie, pentru ca nu incerci sa fi perfect dar faci totul ca sa fi perfect pentru mine, perfect pentru tot ce iubesti mai mult, perfect pentru dragostea cu care ma adori, pentru ca atunci cand am incercat sa te alung, te-ai incapatanat sa ramai alaturi de mine, pentru ca stii sa fii copil si totodata barbatul matur care ma face sa ma simt femeie,
sa ma simt vie ...Te iubesc pentru clipele cand taci cu mine pe buze si ma iubesti cu ochii, pentru clipele
cand tac cu tine in palme si sufletele noastre-si vorbesc, pentru ca nu obosesti niciodata sa imi explici iar si iar cat de mult ma iubesti ....cat de importanta sunt in viata ta, ce loc special ocup in viata ta, cata dragoste ai in suflet pentru mine, cu cata caldura ma astepti sa vin din cealalta camera, nu am cuvinte, nu-mi ajunge timpul si spatiul sa iti spun cat de mult Te iubesc si cat de mult ador fiinta ta adorabila.
Te iubesc pentru ca in fiecare clipa ma reindragostesc de tine, iar si iar mai mult ca oricand si mai frumos ca niciodata. Te iubesc pentru ca bratele tale ma adapostesc de tot raul lumii, pentru ca imi ofera siguranta si linistea de care are nevoie sufletul meu. Te iubesc pentru cat de mult imi doresc sa ma simt a ta ....te iubesc pentru ca in fiecare zi imi dai alte motive sa te iubesc .
Te iubesc cu toata suflarea ....cu toate lacrimile si zambetele vietii mele!

Ochi frumosi, cristalini ca cerul, adanci de vise si iubiti de mii si mi de stele, de mine!

Un comentariu: